Wednesday

SKETSA: AL~ Kisah Air Botol RM2

Asalamualaikum semua dan salam sejahtera kepada para pembaca yang aku hormati…

Aku buat sketsa ini kerana aku tertarik pada satu mesin air disatu lokasi tempat aku stdy..lokasi masih dirahsiakan…siasatan awal telah dibuat..(eceh dah macam gerak khas la pulak…) tengah duduk borak-borak..tekak aku mulai kering~...yela cuaca sekarang kan panas...aku mula merenung jauh di satu sudut pandangan yang tepat iaitu terdapat 2 mesin air...mesin air coke dan F&N....

....lalu aku pon membuat keputusan untuk menyapa mesin coke kerana mesin F&N telah LOST SERVICE.....hihihih...

...yang membuatkan aku ketawa masa menekan punat tu ada sesuatu perkataan yang tertulis pada tepi punat itu..sampai owang yang berada diberhampiran aku pon pelik... aku siap ambil gambo perkataan yang ditulis tu..hihih ...ok aku lakarkan dulu eh..bagi kome paham situasi aku ni….

kenapa aku rahsiakan dulu yang arif..kerana yang tertuduh telah buat kesilapan..(dah macam kat mahkamah plak)huhuhu....ok2 sambung balik..sebab nak bagi kowang fikir dulu ..ape perkataan yang sebenarnya tertulis pada lokasi itu..hihiih.... waktu tu punat tu saje yang belom merah....maknanya dapat la aku minum air..mase aku tekan tu perasaan nak dapatkan air 100plus amat tinggi...aku ni, memang tak minum air coke..tapi di mesin itu ada tertera air 100plus..tapi punat nya udah merah ...hihih .tapi aku masih ikhtiar..huhuhuh kerana perkataan (aku rahsiakan dulu) akan merungkaikan segala kekusutan yang ada dalam benak fikiran aku dan kowang semua....ye tak kawan2??(macam kanak2 riang daa....) hihihih...ape2 pon masukan duit dulu sebelum menekan punat itu...

SERINGGIT.......
DUA RINGGIT....
inilah perkataan yang tertulis pada punat yang masih lagi mempunyai air rahsia itu.......


dia tulis >>> AIR BERCAMPUR (BELI JE) JANJI DAPAT....<<<
maka aku pon tekanlah punat yang tidak bewarna merah..(dalam kepala hotak aku mintak2 air 100plus yang keluar).... =)

sekali yang keluar air ni...... (tension aku!!!!!)

.....ape2 pon tq pada member aku yang telah menghabiskan air ini..(suke ko erk dapat air COKE FREE)....muka aku betul2 memang TENSION...
...last2 beli kat kedai lagi senang!!! huhuhuhuh (*.*) ...
sekian....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...