Sunday

al~kisah lagu ANAK AYAM


asalamualaikum owang kampung dan owang yang ada(kalau ada lah)...balik kampung adalah satu habbit aku..sambil aku membawa perasaan hati duka dan lara..cewah!! hihih....apabila aku menjejakkan kaki di kampong,muka aku berubah cz member2 aku ramai yang x balik kampong so memang aku dok umah puas2 disamping pada waktu petang aku merayap dan melepak kat carwash kepunyaan member aku (aku basuh motor free jerk) hahaha..

kena pulak musim ujan...keje nye membasuh motor je la..didarab plak plus minus tidur dan tidur dan terus tido...kalau xnak bangun tdo pon xpe,xde owang kesah..elakkan bangun2 badan dah besemut..hahahha (jika aku membantai tido selama 3 hari x bangun2).. time aku balik kampung..mak aku pulak gi klang bercuti di rumah anak2nya..(agaknye kalau aku dah de anak,aku nak gi umah anak aku yang kat mana la erk?? kalau anak aku kat london??!! wow..tu pon kalau anak aku mengenang jasa bapa yang soleh) huhuhu ops!ape aku melalut ni...pandangan jauh betol lah aku ni!...kalau aku de jodoh la..hihihi..so aku pon dok umah dengan my father like son or like father like son lah..huhu aku tengok muka bapak aku,bapak aku pon tengok muka aku..hiihihi

time bosan2 dok umah menanti ujan teduh, aku bleh layan plak cite melayu dulu2 yang bertajuk "SINGAPURA DILANGGAR TODAK" sambil2 duduk2 kat kerusi malas menikmati kerepek bawang (last punya bungkusan kerepek bawang edisi raya)..aku bleh tepegun tengok cite tu...tak sedo2 tinggal sikit kerepek bawang tu aku kejekan...cite tu ley masyuk plak dalam pale otak aku yang selalu kusut ni..dalam adegan yang aku paling ske time M.ZAIN menyanyi lagu ANAK AYAM..maksud lagu yang dia nyanyikan tu memang begitu mendalam cz dia memuji sambil mengutuk bininya yg gemuk,nama sebenar pelakon pmpn yang tembam2 tu aku x tau, tp yang aku kenal panggilan dia si AENI(dalam siri cerita pendekar bujang lapok dia lah merangkap owang gaji pendekar mustar) contoh skrip dalam cite tu.. " AiNI ANGKAT KAIN...JEMURAN DAH TURUN ".... ni ade skit slot aini angkat kain..layan jap...



ok bebalik cite aku ni...video lagu ANAK AYAM ni aku ciplak untuk kowang semua dengar sendiri lagu ni..seronok plak time lirik dia "BAK BAK BAK BAK KER" ..time tu aku bleh tegelak sowang2..hihihi...aku ase lagu anak ayam edisi hip hop ni dia gantikan "bak bak bak bak ker" kepada "ya aaauww ya aauwww hu ya aauwwww" kot hihihi...ok kat video ni ade no telepon sp ntah..cz video ni owang pya aku ciplak..so aku pon x knal..juz aku upload dan kongsi lagu ni untuk kowang dengar je..kowang try la coll ntah2 tokey ayam ke??hahahha.. layan~



pas abis layan lagu ni pewot aku plak bebunyi2 dengo pkataan ayam je lagi tadi...aku pon call mak aku...

aku : asalamualaikum mak...

mak : wa'alaikumusalam..nape??

aku : mak kerepek bawang dah abis...hihihi kite dok umah lapor la mak...abah masak sardin je..huhuh

mak : sape suroh ko balik...mak kan dah gtau yang mak nak g umah akak ko,ko makan luo je lah...

aku : ye mak dok umah lagi save...(-.-) sardin pon sardin lah mak janji pewot anak mak ni kenyang..huhuhuhu tq mom...


(pewot aku pon bebunyi bak bak bak bak ker)..........

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...