Monday

~Hiasan Nukilan~

Asalamualaikum sume....
lama dah aku tak wat nukilan...tapi kali ni aku dapat ilham serba sedikit untuk kowang hayati sesama..tengah aku dok termenung aku terus dapat ilham yang tercetus dalam otak a.k.a batu geliga.hihihi maybe sebab effect aku minum susu ANMUM kot..hahhahah

PENTINGKAN diri sendiri penting
dalam hidup kita tetapi pentingkan diri
orang lain yang di sekeliling kita juga penting
untuk kesejahteraan ramai.....
~INDAH~

SETIAP yang menimpa seseorang
itu semuanya baik. Sama ada sengsara
mahupun bahagia tetapi sifat itu hanya terdapat
pada orang yang benar-benar beriman sahaja......
~PERCAYALAH~

ADA manusia yang hina di sisi manusia
tetapi dia mulia sisi ALLAH, jadi jangan sesuka hati
menghina sesama makhluk......
~ALHAMDULILLAH~

ADA sebab ALLAH melarang
tetapi manusia tetap juga suka menderhaka.
Ada sebab orang menghalang
tetapi kita tetap suka melawan....
~BISMILLAH~


..........hak cipta terpelihara..........
......untuk renungan bersama...... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...