Friday

Sketsa : Sendiri Atau Menyendiri…

Asalamualaikum semua…aku rasa dah lama aku tidak menaip.Wat masa ni keje aku memang menaip je.aku tak tau ape yang aku dok kerja kat dalam opis..hehehe yang aku tau didepan mata aku ade sepasang computer yang selalu tangkap luv dengan aku (dalam maksud ni,aku malas nak wat ulasan lebih lanjut)...

Kenapa wat masa ni aku perlu mendiamkan diri kerana atas sebab2 tertentu..sebab ape??nak aku jelaskan ke??yela aku jelaskan.korang yang sudah terlajak baca kat blog aku ni kan?? Lagi pon bukan korang kenal aku ni sape..ye tak??? Hehehe lagi pon blog aku ni susah nak update or up to date…

Sendiri..sepertimana yang aku biarkan orang disekeliling aku terbiar tanpa Tanya khabar atau berita ..untuk melihat bagaimana ia sesuaikan situasi tanpa adanya apa-apa perspektif yang boleh berlaku. Dah lama kot aku bersendiri…tetapi masih tidak diberi peluang untuk aku terus menyendiri… mungkin aku akan terus menyepi?? =) Di alek kesibukkan kota yang aku lalui hampir setiap pagi..aku cuba untuk sendiri membuat keputusan yang benar, antaranya..

-adakah aku patut terus menyendiri (kadang-kadang terasa sunyi)
-adakah aku patut terus menyendiri (kadang-kadang terasa sepi)
-Adakah aku boleh kembali ke saat-saat seperti waktu yang duhulu lagi… =P

Continue……

p/s : (mesti korang bosan kan) heheehe padan muka, sapa suruh baca.. =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...