Tuesday

SKETSA: Carwash a.k.a cuci services

Asalamualaikum sume..kali ni gua LEPAK kat carwash member aku…JOM LEPAK sekali…huuhuu sebelum aku lepak aku gi kedai nak ngeteh dulu..ok perkataan ngeteh bermaksud minum2 waktu pagi…orang2 lama je yang boleh guna perkataan ni..hahhaha aku pon duduk atas kerusi kedai minum tu..dan order roti tampal…aku harap kowang tau la bentuk roti tampal camne..hahahah aku mintak roti tampal tapi dapat roti canai seketul dan telor yang ditampal tapi dengan kaedah telor nye tak melekat…huhuhu nak tegelak aku time tu..
Pas aku makan aku pun usha line gi carwah member aku…ingat nak cuci motor tapi sen tak cukup..tp tu ketepikan dulu…member2 ape ade hal..duit ley runding lain hari hahahahah…..
Okey..mamat ni ketua pengusaha carwash..owang cakap manager la..aku payung gambar dia untuk tatapan kowang...kowang tengok dia pakai “apron” kan?? Beliau ni ade kedai makan…so beliau saje nak sibuk2 tolong basuh keta..time tu keta memang banyak…huhuhuhu…
Okey yang ni plak assisten manager…badan dia ni memang besau…huhuh jadi bronzer memang best la…aku ingin gak badan camtu…tapi badan aku sekarang ni sekeping…hahhaha ntah ape yang dicuci kat tayar HILUX tu….posing la katakan…hahhaaha…
Kalau kowang nak tau aku bawak moto ape yang aku nak basuh ni la dia…jeng3X…. hahahhah comel kan moto ni..jimat minyak beb… aku ase dah tak keluar lagi motor spesis ni…huhuhu…
Pastu dalam 10tahun akan datang aku nak convert moto tu jadi macam ni….

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...