Tuesday

Gambar aku yang aku anggap Annoying

asalamualaikum semua..dan salam sejahtera....tengah dalam kebosanan ni aku pon mahu tak mahu...aku menaip jugak la...hihih (ape ntah aku cakap...tak ke pelik tu..)aku nak kongsi kan korang bukan cite pelik...tapi gambar-gambar aku yang ditangkap dalam keadaan pelik...tak ke pelik tu sebab pelik??hahhaha berbelit lidah.....
1-okey first sekali pic ni...ntah kenapa aku nak ambil pic style cam ni.
aku ambil bayang2 aku jew..tak ke pelik tu???hihihih

2-pic second ni plak yang aku anggap pelik sebab aku tetiba nak ambil gambar atas lantai..padahal waktu tu ade lecture kat depan sedang mengajar...tak ke pelik aku time tu...kawan aku plak bagi support suh posing atas lantai tu...heheheh(mungkin diaowang nak kenakan aku kot???) ape pon ..tak ke pelik tu???

3-pic yang ketiga ni agak pelik sikit la....sebab ia berlaku secara tak langsung..time tu aku baru balik kuliah...aku naik atas coolen tower terus panjat tangga tu dan aku suruh member aku "take the picture"...(member aku layan kan aje...) tak ke pelik tu???4-pic yang keempat ni lain dari yang lain...sebab ia berlaku di sebuah pasar raya...ceritanya ade budak kecik kat situ...dia takut nak pegang bara tu..aku juz cakap kat budak tu...bara ni tak panas..ia cuma gimik semata2...dan secara tak langsung aku suruh member aku ambil gambar aku pegang bara mainan tu....tak ke aku cam pelik???

5-waktu ni aku rasa tak berapa pelik sangat la...sebab time ni kononnye,aku nak wat skill "kick-flick" pakai skate board...skate ntah kemana...aku plak yang beriya2 mengayakan tubuh ku...tak ke pelik tu???

6-pic keenam ni agak memalukan..sebab..time ni memang ramai penonton tak diundang...aku berlari dan terus melompat...(aku malu kerana diketawakan oleh para pelajar a.k.a penonton,myb diaorang cakap aku akal pendek..hehehhe).member aku pon memang standby
untuk tangkap gambar ni...member aku cam tau2 je aku nak lompat..tak ke pelik tu???

7-gambar yang ni..memang menjengkelkan la..sebab aku jatuh motor secara terduduk..sakit woooo....aku duduk belakang dan member aku yang bawak moto tu..pastu aku pon meloncat dari moto (kenapa aku loncat aku pon tak tau) pastu member aku pon makin perah minyak..aku pon terpelanting la kebelakang..tuhan je yang tau sakit nye bila tulang TONGKENG anda terhentak..

8-gambar last ni ..memang pelik sangat...hehehe bukan gambar aku....aku yang tangkap sendiri...tapi pic ni memang pelik bagi aku sebab dalam suasana yang tidak selesa bagi kebanyakkan orang namun beliau boleh tetidor sambil berdengkor...tak ke pelik tu???
sory empunya pic...aku just menceritakan sesuatu yang pelik...hehehehe

sekian...wassalam... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...